Tuesday, August 18, 2009

Tävlingar

Gjorde en bloggrunda idag och genom sidospår hamnade jag in på trevliga inredningsbloggar. På flera av dem hittade jag tävlingar med trevliga vinster. Hemma på Kråkered där pågår en tävling fram till 20 augusti då Fru Fortuna drar en lycklig vinnare som får en puttinuttisöt rosafärgad virkad tingest. Den vill jag vinna!



Den virkade korgen som lottas ut på Hemma på Kråkered


En annan trevlig blogg - Drömmhuset har en tävling som pågår till 30 augusti och vinsten är ett set med tre burkar. Jag samlar på läckra burkar. Vinsten skulle sitta som hand i handsken hemma hos mig.

Ett set med läckra burkar lottas ut hos Drömmhuset


Semestern är nu inne på tredje veckan. Och jag njuter till max, men konstaterar att fyra veckor är allt för kort. Snart börjar den psykiska uppladdningen inför jobbstarten den 1 september.

No comments: